Provläsning, evenemangsplanering och chill

Japp! Rubriken berättar allså hur mitt "liv" ser ut just nu!
Efter den här veckan blir det nog dock nästan enbart planering.
Snart ska vi ju ha vårt evenemang!
Gud vad tiden går.

Är ledsen att jag inte har skrivit något på länge men ja vad kan jag säga?
Eftersom jag inte får betalt eller något för min blogg så har jag inga krav på när jag ska skriva.
Därför slänger jag in något inlägg när jag orkar!

Idag har dagen bestått av skola och... ÄHH! orkar inte berätta vad jag har gjort idag.


Var i alla fall på radion idag! Någon av mina läsaren som hörde mig?

Nu ska jag höra på en låt och sedan återgå till mitt provläsande!

Skriver om en timme! Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0