Längesen?

Har ju inte skrivit på jättelänge.

Festen förra lördagen var jättekul!
Verkligen! Har inte haft så skoj på länge!
Träffade också en massa nya människor!
Saknar nästan dom ;)



Idag har jag varit flera gånger ut och gå och så har jag filmat en video(uppgift) till X3M.
Inte länge kvar till "den stora kvällen", men som tur har vi det mesta klart :)

Imorgon är det torsdag, sen äntligen fredag!
Har planer redan för helgen :) och efter söndagen behöver man INTE
till skolan för då är det sportlov. Gud så skönt!
Ska slappa och träffa kompisar och planera och kanske ett varv och shoppa under lovet? (:

Sku verkligen vilja o shoppa! ähh, NU var det spikat! Jag SKA och shoppa!

Men nu ska jag sluta skriva, måste söka fram kläder för snart börjar favoritprogrammet, Grey's Anatomy! :)

Skriver kanske imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0