(:

Roligt att se att fast jag skriver att jag tar paus,
så fortsätter ni att besöka.


Tänkte därför fråga en enkel fråga
så att jag kanske återfår mitt intresse att blogga:

Gillar ni min blogg?:)



Du behöver inte bry dig det minsta om mig!
I alla fall inte kommentera sånt som inte har med dig att göra ALLS.
Sköt ditt, så sköter jag mitt.
Och du kan öppna dina egna ögon och se det du har rakt framför dig
istället för att stirra dig blint o nyfiken på allt o alla andra.




Sånhärn tatuering kan jag kanske göra? ;)

image2.jpg ryanna love?? image by XxHeMpFYWxX

Kommentarer
Postat av: addi :)

jag brukar it kommentera men nu gör jag dt iallafall :) jag tkr att din blogg e rikit bra, o så kan jag ju dessutom säga dt att både din tidigare "bakgrund" o den här nya e mina typ, "favoritfärger" så att dt e ju nice ;) hehe .

2010-01-27 @ 19:47:21
Postat av: ankiih

dum fråga NäTcH !

vi ÄLSKAR din blogg ! < 3

2010-01-27 @ 22:27:13
URL: http://ankiih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aah, tack Addi :D fortsätt kommentera bara ;))

Ankkkuu : HA! ny juttu på FB "Vi som älskar nattes blogg" :D

2010-01-28 @ 07:28:58
Postat av: anonym

i like it :D

2010-01-28 @ 15:04:02
Postat av: Josefin

Om du skaffar sån där tatska så ska jag personligen remova den!

2010-01-28 @ 16:46:23
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0