Ingen ork

Jag har absolut noll ork/tid för att skriva i bloggen.
Skolan har ju börjat igen och jag har massor att göra.
Just nu kommer mina kompisar först! ;)
OCH förstås,
VÅRT EVENEMANG! :D
nästa vecka från torsdag-fredag blir det storstan och Radiohuset för mig och fejo då!
Och bo på hotell! ;) Nice!

Avundsjuka? - javisst :D

Jag slänger in en fråga som ni kan svara på om ni så tycker!

Vem ser bättre ut?

Cam Gigandet



Eller

Channing Tatum

 


Själv tycker jag nog Cam Gigandet!
Tur att jag har hela O.C säsong 3 så jag får kolla på snyggingen ;)
Han spelar "the bad guy" Volchok i O.C.
Han spelar också i Twilight, fast där har han långt hår. Euuw...

Channing Tatum har spelat i She's the man
och Step Up!




Svara vad ni tycker!

 Vem är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Channing såklart !! hot x1000000 :D

2010-01-09 @ 11:32:21
URL: http://tessees.blogg.se/
Postat av: j

taylor e bäst :F

2010-01-09 @ 13:01:30
URL: http://jenifered.blogg.se/
Postat av: Anonym

channing :)

2010-01-10 @ 01:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0