MUSICBOMB

Okej gott folk!
Eftersom jag nu inte har lagt upp musik hit på jaa, en tid motsvarande en världskatastrof
så blir det nu dubbelt så nice musik!
Kan lugnt säga att jag har massor med nya låtar! ;)

Lätt min favoritlåt just nu!
Madonna feat Lil Wayne - Revolver

(Detta är dock en remix. Men skitbra!)

ETT MÅSTE!

 

Ke$ha - Blind

Bruksanvisning: Spela på hög volym och sjung med!

 

Ke$ha - Chain Reaction

Attitude dude!

 

Ke$ha - Blah blah blah

Jag bara älskar Ke$has låtar!

Har en massa flera av henne men jag byter nu artist ;)

NRJ aamupojat - Muuvit

Jag är en enorm tönt som gillar den här, men erkänn!

Den är bra, den fastnar i huvudet och den får dig att vilja dansa!

Allt en låt kräver?

Festlåt? - Damn right it is! (iallafall på våra fester;) )

 

Nu kommer den Desperate Housewives som jag måste se,

så imorgon fortsätter jag att lägga upp musik.

Vi har mediadag imorgon i skolan med olika workshops

och jag är i "blogg-gruppen". Uppdaterar kanske något?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0