>musiic<

Dags för lite musik hit till bloggen tycker jag.
Jag ska ju dessutom vara DJ i helgen
så jag kan ju tillika passa på att fråga
"passar den här musiken till en fest?"

Min stil är ju rätt så mycket remixar så
jag kommer nog mest att göra på det,
men förstås också "vanlig musik".

ENJOY!

Alesha Dixon - breathe slow (cahill remix)

Dj Earworm - Blame it on the pop (MIX of the Billboard Hits)

skitnice!

Dj Earworm - Viva La Pop (MIX of the Billboard Hits)

Nice!

Pink - Funhouse (Digital Dog Remix)

Magnus Uggla - Kung i baren

Björn Rosenström - Het (remix)

 

Enrique Iglesias ft. Sarah Connor - Takin back my love

Ke$ha - Dancing with tears in my eyes (♥)

Lady gaga ft. Pixie Lott - here we go again
NICE!

 

Låtar av den långsammare varianten ↓

Lite svårt att hitta långsamma låtar men jag jobbar på det!

 

Som sagt, enjoy, och kommentera om ni tror dehär låtarna är bra?:)

(ska ju förstås ha flera)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar den där united state of pop massor! :D

2010-01-22 @ 22:44:38
Postat av: Hanna

och dom andra också! :)

2010-01-22 @ 22:45:41
URL: http://hamschu.blogg.se/
Postat av: Nelena

Fiin blogg :)

2010-01-23 @ 14:22:39
URL: http://nelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0