Tillbaka

Hej
Nu är jag då hemma från Hesa, X3M och jaa, hela YLE-huset!
Har verkligen varit skitroligt!
Har fått träffa alla som jobbar på x3m,
träffat experter (bl.a. en som har vari chef för säkerhet på ESC 07)
Intervjuats
Filmats
Bandats in
Planerat
Bott på ett väldigt lyxigt hotell
Ätit gott
Sett sändningsbilarna (varit inne i dem)


och mycket mer!

Vi fick också en massa saker!
Bl.a
En videokamera (till låns) som vi ska filma ALLT som har med evenemanget att göra
En kasse
En skjorta
Armband
En kaffemugg
och kondomer (hahha)


Nu är jag helt övertrött så jag tror jag ska ta en dusch och sedan lägga mig
i sängen för att se på film.
Bussfärden var ju 3h3min.

Skriver mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mimsu

vitsit va rolit :D va e de sen rikit då? e de för alla, typ hela högge? så ska man dit o höra på de där bandet som ska komma dit o sånt där va ? ;)

2010-01-17 @ 09:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0