Tjatjatja!

Har inte bloggat på en evighet.
Men, har haft fullt upp och bloggen kommer INTE i första hand.

Igår var jag på filmkväll hos Rebecca.
Skitkul hade vi!
Fast filmerna var jättehemska.
Alltså läskiga. Nog för att det var skräckfilmer.
Vi såg på :
75
American Pie 1
The Grudge (3?)
Sen nån film till som jag inte vet vad den hette


Ikväll blir det då fest!
Kommer nog att bli helt nice :)
Om det inte blir det så GÖR man det nice! ;)

Nu ska jag ladda med musiken det sista sen bränna en cd till min mor
och sedan packa och hoppa i duschen!

Kommer säkert slänga in ett "kvällens outfit" inlägg då jag är hemma hos Fejo :)
Känner att jag äntligen lyckats skapa en stil som är som "jag".
Hoppas det ser snyggt ut ikväll!

Ska ju somsagt till fejo före och fixa mig ready tillsammans med Sonja
och kanske Wilma och Ankku! :)

Nicenice!

Nu drar jag, enjoy your evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0