Förstår inte

Jag väntar ännu på att få vakna upp ur denna dröm.
Den här hemska fruktansvärda mardröm.
Jag brukar drömma mycket mardrömmar men det här är det värsta.
Tänk er; ni drömmer en hemsk mardröm. Om något ni verkligen är rädd för eller hatar.
Och ni kan aldrig vakna upp.
Just så känns det för mig nu.
Och säkert för många fler.
Det enda jag gör om dagarna är att läsa gamla saker, höra på låtar du skickat mig,
gråta, gråta,gråta,gråta och ibland bara hitta mig själv stirrande ut i ingenting.
Jag skriker, slår, hackar och är irriterad på allt och alla.
Jag har mardrömmar om nätterna och vaknar kallsvettig.
Jag ser ambulansen, jag ser blixtarna och jag ser... dig.
Till råga på allt har jag nu också blivit sjuk.
Läkaren visste inte var det var med mig då jag var dit idag.
Men just nu.
Fast det tar ont i mig, inte bara fysiskt men också psykiskt så tänker jag bara en sak.
Hur ont jag än har så är det bara att vänja sig.
Det gäller att bita ihop just nu.

För med tiden borde det bli lättare.
För med tiden läks alla sår...
Även detta.
Hoppas jag ...
För din skull, ska jag fixa det här.
Visst, ingen kommer någonsin ta din plats.
Diamanter finns inte överallt.
Speciellt inte en sådan diamant du var.
Du var mycket sällsynt.
Du var slipad och fin ända från början.
Ingen har någonsin behövt slipa och gjort dig till den fina diamant du var.
Jag är jätteglad att jag fick lära känna dig,
och att jag och du fick dela så mycket tillsammans.
För din skull, ska jag bli bättre.
Det får ta tid.
Men sen vill jag göra dig stolt!
För jag vet, att just nu, sitter du och tittar på mig, och alla andra och säger;
"ähh! Sluta nu alla! jag har det bra här jag är nu!"
Saknar och älskar dig, kungen min ♥

Kommentarer
Postat av: e

tiden läker såren, men ärren finns kvar.men låt de bli ärr, låt de läkas. du är inte ensam , och du är stark!

2010-07-28 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0