I know

Min blogg har helt klart mått botten.
Som jag då med andra ord.
Kan inte säga att saker och ting är bra nu eller
att de ens håller på att bli bättre.
Det känns som att varje gång något börjar lätta och gå bättre,
så händer nåt som drar mig neråt igen.
Jag har fortfarande halsen åt helvete och det enda jag får i mig ordentligt, utan problem är...
vänta! Det finns visst ingenting jag får i mig ordentligt.
Kul!
Jag har också slutat mitt jobb för i år.
Lite tidigare än planerat.
Skulle så gärna jobba vidare men
om kroppen och huvudet inte orkar så kan jag inte.
P.g.a min "sjukdom" så får jag inte anstränga mig fysiskt så mycket heller för då kan jag svimma.
Nu ska jag göra något annat.
(fortsätta vila, det enda jag kan just nu)
Så som ni säkert förstår har jag bråttom nu!
Kan ju meddela att det enda viktiga och duktiga jag har åstadkommit
är en dikt.
Är nöjd med den också.
Och jag hoppas innerligt att flytten för mig blir av!
Men nu > hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0