Min bloggning ...

... suger (rent ut sagt) nu.
Jag vet.
Men jag hinner verkligen inte sitta och blogga.
Då jag jobbar - jobbar jag.
Då jag inte jobbar - då solar jag,simmar och träffar vänner och pojkvännen.
Den senaste tiden har jag varit mycket på stranden och solat och simmat.
Trodde inte jag skulle simma så mycket jag gjorde men vattnet var varmt!
Och jag blev iskuffad med skjortan på. -.- ;)
Jag har också träffat M♥ ganska mycket.
Han vill ha mig och åka "vattenring" i onsdag jag vet inte om jag våg.
Fegis som jag är så :D
Får väl filma då han åker istället då ;)
Inkommande helg håller den efterlängtade jazzen hus här i Dalsbruk.
Närmare 10 000 besökare väntas besöka den här lilla orten då!
Och jag jobbar i hamnen dit alla båtar kommer.
Där är det MINST SAGT stressigt!
Vi är tvungna att använda oss av Walkie Talkies under den helgen.
Men det är skitkul på jobb då!
Längtar!
Ett minus finns det dock.
De har lovats varmt väder och upp till 28 grader på söndagen.
Alltså är det mindre kul att springa omkring och ta emot 1000 segelbåtar med tjocka t-skjortor på då.
Menmen ;)
NU ska jag sätta in lite musik hit.
3oh!3 ft. Ke$ha - My first kiss
Sidney Samson - Riverside Motherfucker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0