Ute på terrassen

Hejsan!
Här ska ni få ett inlägg efter många många dagar.
Men vet ni vad?
Jag har inte varit så mycket framför datorn alls på flera dagar.
Dels för att det har varit varmt och härligt väder,
men också för att det har Baltic Jazz vilket innebär jobb,jobb,jobb och åter jobb.
Roligt dock :)
Igår kväll "festade" jag lite med arbetskollegor.
Vi började i 51an (största segelbåten. 51 fot) och efter det gick vi till verkstaden där
sista konserten för årets Jazz höll hus.
Riktigt roligt hade jag!
Har absolut de bästa arbetskollegerna! :)
I verkstaden uppträdda bl.a. Fredrik Furu.
Han är riktigt bra :)
Efter att Furu hade haft sitt "gig" for jag iväg från verkstan och
så träffade jag M♥ istället :)

Nu ska jag söka fram lite musik som ni får i nästa inlägg.

Moj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0