Brått bara värre

Hejssan !

Här har jag visst inte uppdaterat på år och dagar (läs:några dagar).
Har jobbat, jobbat och jobbar varje dag sedan sommarlovet började,
och de dagar jag inte har jobbat har jag träffat vännerna
och pojkvännen.

Skönt sommarlov! :)

I helgen åker jag dock in på ett spahotell i Åbo för att fira min mamma som fyller år :).
Hela tjocka släkten familjen skall dit för att koppla av.
Kommer bli riktigt skoj! :)

Jag har på känn att jag nog inte kommer att uppdatera bloggen så mycket nu,
men what the ****, who cares?
Inte jag i alla fall ;)

Här får ni en skön sommarlåt.
:)

Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire

älskar denna låt.

 

NU: HA DET BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0