Ledig dag :)

Godmorgon!
Idag är min andra (och sista) lediga dag.
Back to work imorgon :)
Men så länge man trivs med jobbet är det ju inget problem.
Jag sov ganska länge idag, till halv 12. Riktigt skönt och jag behövde det faktiskt.
Har varit ner till stranden med hunden redan idag.
Jag simmade inte, bara hunden ;)
Senare idag kommer mina favorittjejer ner till Dalsbruk.
Som vanligt ska vi och äta :D
Och som vanligt är det plåtbröd på vår meny ;)
Skitgott.
Efter det skulle vi visst köpa glass.
(Japp, vi har planerat VAD vi ska äta;) )
Senare ska jag träffa killen min tror jag.
Han ska antingen till mig eller jag till han och sova.
:)
Men nu ska jag städa till det lite här.
Vad tyckte ni förresten om musiken jag lade upp hit igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0