Midsommar

Hej!
Sorry att jag inte skrev igår men jag hann faktiskt inte.
Började jobba kl.11 och jobbade ända till kl.19.
Efter det cyklade jag snabbt hem och fixade mig färdig
(40 minuter!!!)
och sedan mötte jag upp T nere vid skolan.

Vi skulle till Kasnäs.
Vi kom dit och så mötte jag upp Sonja.
Träffade också hennes "kaverin" från Hitis ;)
Riktigt kul typer :) !

Orkar inte skriva mera ingående vad jag gjorde och vad som hände där
men det var helt nice.

Efter jobbet idag ska jag nog träffa Jenni&Ronja.
Tror jag ;)
Vi skulle väl hitta på något kul då jag ändå är ledig söndag,måndag och tisdag.



"Truth is, everybody is going to hurt you;
you just gotta find the ones worth suffering for."
- Bob Marley





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0