Sista. Jag lovar.

12 HAR DU:

Ett förhållande: Jepp :)

En bästa vän: Har många "bästa" vänner ;)

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej

Blivit kär vid första ögonkastet: Kanske

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Skrikit åt en lärare: Jo

Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Kanske

Några smycken som kostat över 1000 kr: Kanske?

Några husdjur: Jodu! Katter och hundar

Hamnat på polisstation: Nej, inte ännu ;)


11 DAGENS:

Klädsel: Jeans, t-skjorta och jobb"tröjan"

Hår: Hästsvans och diadem

Låt: Har många

Vill ha: Pengar, värme

Sjukaste: Har inte hänt nåt sjukt ännu

Saknade: Ingen ;p

Köp: inget

Godis: Inget

Attityd: Än så länge bara trött.

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? : Ujj.



10 FÖRSTA:

Bästa kompis: Vet ej

Kärlek: Mathias

Husdjur: Oj. Vi har haft flera djur i huset ända sedan jag föddes så jag kommer inte ihåg

Semester: Ööh... Grekland eller Sverige

Jobb: Städa segelbåtar

Köpta skiva: Men gud, jag kommer inte ihåg.

Piercing: Öronen

Konsert: Någon NRJ antar jag?

Fylla: Kommer inte ihåg


10 Senaste:

Personen som sms:ade dig: Mathias<3

Personen som du kramade: Josefin

Pesronen som ringde dig: Mathias<3

Personen som du ringde: Wilma

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mathias<3

Alkoholdrycken: Cider antar jag

Bilfärd: butiken-hem

Filmen du såg: Beck

Gången du grät: Ingen aning

Måltiden: Några timmar sen



9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Tror inte det

Våga hoppa bungyjump: Aldrig

Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Varför inte?

Kalla dig själv lycklig: Jepp!

Hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden OCH vara med. Självutlösare finns ju :D !

Kunna gråta över en kille: Säkert

Kunna gråta över en tjej: Säkert

Ljuga för någon: Beror på om vad och för vem

Kunna springa 50mil: Hah


8 VAD:

Gör du just nu: Hör på Gaga

Ska du göra imorgon: skola, möjligen träffa "random", prov

Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det

Har du med dig in på bion: Sällskap

Är det för färg på dina byxor: Mörkblå

Är det för väder hos dig just nu: Sol

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hela människan

Skulle du göra om du vann på lotto: Göra det jag vill



6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Njaa

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jo

Vill du ha några tatueringar eller piercingar: tatuering

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Samma kanske


 

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång:
solnedgång

* Sommar eller vinter: sommar

* Vilken ålder har varit bäst hittills: 16

* Sova på sida, mage eller rygg: sida eller rygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0