Aah, älska ♥

Ibland tappar jag nerverna totalt.
Jag är oftast glad, och oftast skrattar jag,
MEN om det är något som stör mig så blir jag totalt shut down.

jag HATAR folk som skvallrar, är nyfikna och sen ännu kommenterar det man
säger tillbaka.

Om man hört nåt skvaller och man frågar av mig om det stämmer så FINE,
men ge inte en onödigt elak kommentar tillbaka.

Fråga-få ett svar-tacka och ta emot-håll käft.

"Alla blommor doftar inte gott i paradiset"

Nathalie Walk




Sådär! Nu har jag lugnat ner mig lite.
Glada Natte is back!
AND she bring music too!


Aah, true love♥

Swingfly - Something's got me started

Swingfly - Touch and go♥

Teddybears STHLM - Hey boy

Gammal, men OJJ så många minnen.

Bara för dig, Tesse, sätter jag upp den här hit :)

 

Nu blir det ansiktsmask och TV här i min koja!

Heippahei!

 

Snygga som bara vad!

Haha, ANKKU! kommer du ihåg? :D

"Casa del Mufasa"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0