Goddagens!

Alltså goddag!

Jag har inget nytt att berätta.
Alltså inget nytt och speciellt har hänt idag.

Idag är det dock torsdag för er där ute som inte vet.
Det betyder att det imorgon är fredag och efter skolan är det HELG!
Shit vad jag har väntat.
Känns som att man inte gör annat nuförtiden.
Bara väntar, väntar, väntar och väntar på helg!
Och sommarlov såklart!
Tur att det bara är en period kvar och en resa till Tyskland!
Snart åker jag.
Kommer nog bli skitkul! :)

Anyways.
Imorgon ska jag till en kompis tror jag...
Om det inte blir av (beror på tiden) så blir det nog filmkväll med Tessan♥ eller nåt sånt.

På lördagen ska jag förhoppningsvis träffa SonjaSöt och vi ska hitta på något MEGAskoj.
Krävs inte så mycket för att ha roligt med henne inte!
Om det inte blir av så kanske jag åker in till stan och shoppar lite med mina kära parenteser och övriga familjemedlemmar.

Söndagen går åt till provläsning.
3 prov nästa vecka.
Gotta love school!♥

Nu ska jag chilla lite till och sen ska jag gå och äta upp alla 20(?) muffinsar som min syster (mästerkocken A)
nyss har gjort.
(Jag äter sen inte påriktigt 20 muffinsar. Jag försökte skämta till det lite)

Chokladmuffins. Perfekt för mig!
(synd för dig J att du inte bor hemma längre ;) )

Menmen!
Jag orkar inte söka fram Youtube och fixa en låt hit just nu
så ni får en låt i nästa inlägg!

http://www.delicato.se/produkt/big/270_chokladmuffin_100g_fri_07_72.jpg
















Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vet..men iof gör int A det heller, så i princip har jag nuförtiden närmare till muffinsarna än dej. Hihi.

Fast oftast hinner M äta upp dem före jag ens hinner dit..

2010-03-19 @ 19:41:48
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0