HEI MUUMIT

Har inte skrivit på en evighet igen känns det som.
Menmen, jag lever inte för bloggen you know ;)

Igår var en nice dag/kväll.
Mer orkar jag inte säga.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Får se vad man hittar på ;)

NU ska jag sätta lite ny musik hit till er.
Har inte gjort det på en evighet.
Förresten kan jag meddela er att jag slutar med artistbaserade inlägg.
Orkar inte med det.

Justin Bieber ft. Sean Kingston - Eenie Meenie

Justin Bieber - Love me

Skillet - monster

T-pain - Church
Störtbra låt! dock inte ny

Edward Maya - Stereo love

Har haft den tidigare uppe på bloggen,

men ifall nån har missat den.

Edward Maya - this is my life

LoveThis ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0