Helgen

Hej människor! (och älgar) haha :DD

Jaa, men goddagens!

Tänkte berätta lite om gårdagen för er som är nyfikna.
Ni som inte är nyfikna så kan kolla inlägget ovanför, där är musiken.

Jahapp, men iallafall.
Sonja kom först till mig.
Först hade vi ansiktsmask på oss som mamma gav till mig på julen men som jag hade glömt bort.
Det är samma ansiktsmask som kissie använder. WOOW ;)
(kolla sonjisch.devote.se för att se bild på oss)

Efter det satte jag på vår bastu och så sjöng vi lite.
Vi gjorde om engelska låtar till svenska låtar.
Vad är t.ex. detta för låt > Jag bluffar med min muffins

Jo: Lady Gaga - Pokerface
haha
Efter det tänkte vi att vi skulle sjunga påriktigt så vi sjöng SingStar
och då kom fejo med hit.
Då gjorde vi inte så mycket men sedan for vi i bastun.
Med ansiktsmasker på även då.
(andra gången jag och sonja hade det i ansiktet)

Sen kom också Wilma hit och så badade vi alla bastu.
Efter det så fixade vi oss klara och stack iväg till E.
Riktigt riktigt rolig kväll!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0