Jag är kär

Är jag kär?

Du, min kära, får mitt hjärta att klappa så fort jag hör dig.
Om jag är på dåligt humör får du mig på glatt humör igen.
Ett humör som ingen kan förstöra.
Om jag är deppad, för du mig på bra tankar.
Du ger mig minnen jag älskar att tänka på.

Ingen annan är som du.
Jag kan lyssna på dig om och om utan att någonsin tröttna på dina ord.
Allt du säger är snyggt, coolt och meningsfullt.

Förstår jag först nu vad kärlek är? ♥























HOPE NOT!

Jag talar om en låt!!

Men om det går: Jag är kär i den här låten.

 

http://2.bp.blogspot.com/_hxR4YfjT2z8/ScG4pXcJ6fI/AAAAAAAAAT4/0k5L3xfIBIk/s400/i+love+music.jpg




Kommentarer
Postat av: e

en låt..jaha...:)

2010-03-07 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0