Musik jag älskar

The sounds - Queen of Apology

 

Älskar videon OCH låten!

The all american rejects - The last song

tysonritter0po.png

Tyson Ritter, sångaren. Shit så snygg!

Vissa av er kanske sitter och tänker " I vilken film har jag hört denhär låten?"
Jep, jag kan säga att den har bl.a. varit med i filmen She's the man!

The All American Rejects - Move along

The All American Rejects - It ends tonight

The All American Rejects - The wind blows

 

 

http://images.starpulse.com/Photos/Previews/All_American_Rejects_umvd01.jpg

Han som sitter med benen över stolen är också snygg.

Namm!

Min "pojktyp" eller? ;)

 

Detta blev ett artistbaserat inlägg.

Alltså #5 - The all american rejects

 

 


Kommentarer
Postat av: .................

oh! hade helt glömt bort the all-american rejects. hörde massor på dem förut! it ends tonight var liskom min favorit för typ 3 år sen eller liknande! ;)

2010-03-18 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0