NU skriver jag

Jag vet att ni har tjeckat in min blogg idag
men jag har inte skrivit något.
Men NU gör jag det, som ni alla ser.

Dagen idag har väl varit helt okej.

Nu sitter jag och läser på franskaprov.
Tillika spelar jag ett spel, hör på musik, skriver blogginlägg och sjunger.
Riktigt skicklig är jag ju!

Imorgon blir det äntligen helg.
Ojj gud vad jag längtar!
Den här helgen ska bli superbra.
Men de planerna jag har kan det ju inte bli annat :)


Hoppas ändå dock att dagen kommer få en vändning ännu.
Men det lär den ju inte.
Så mina nerver får väl fortsätta vara ihopknutna då
och jag får gå och söka upp en boxningssäck.
Undrar om min brors leksaksboxningssäck funkar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0