sorry dudes!

Tjatja!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket som jag gjorde här en tid
(jag hade väl fått nåt il då, eller så hade jag bara tråkigt.)
Men NU ska jag slänga in ett inlägg.

  • Just nu håller jag på att städa
  • Senare kommer Sonja hit <3
  • Vi ska säkert chilla lite smått inför kvällen
  • Sedan fixar vi oss snygga(re) ;)
  • Och sedan far vi ut
  • - Får se vart vi drar :)
Det var alltså min dag i korta punkter!

Igår satt jag hemma till ungefär kl.21 och sedan
messade en kompis mej att jag skulle komma dit
så ungefär 22 tiden stack jag iväg.
Kom dock hem ganska tidigt för jag fick skjuts med hans mor ;)

Har just bränt en GRYMT bra cd!
Gosh vad jag älskar mina CDn ♥
Massor med nya låtar, som jag inte ens har satt upp hit till bloggen!

Vill ni veta vad jag har för musik på mina nya CDskivor?
( som jag själv har fixat)

Kommentera då, så får ni kanske ny musik hit!
Annars orkar jag kanske inte...





























http://blogg.passagen.se/molly1969/resource/stada.jpg

http://www.novitell.se/var/novitell/storage/images/tjaenster/novitell_plus/679-3-swe-SE/novitell_plus_standard_image.jpg

http://www.gladahudikskolan.se/DBFiles/musik_2.JPG

 

 

 

Kommentera.


Kommentarer
Postat av: misanmoj,

ja sku gärna vila veta va du har för musik på din nya cd så sku man få lite tips, om du int ork seta in sången så räcker de med namnet ! :))

2010-03-20 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0