Update

Jag försöker återuppliva min musikblogg!
Lyckas jag?
Tycker ni om att jag sätter musik hit?


Paramore - Brick by boring Brick

The Veronicas - Untouched (Designer Drugs remix)

För mera bass!

Tycker dock själv att denna låt är skit.

Originalet är så mycket bättre...

En av mina favoritlåtar!

Armin Van Buuren - In and out of love

Armin Van Buuren ft. Jennifer Rene - Fine without you

Armin Van Buuren ft. Jaren - Unforgivable

Armin Van Buuren & DJ Shah ft. Chris Jones - Going wrong

 

Sådär!

Det får räcka med dehär låtarna i dehär inlägget.

Skriver nog mer ikväll.

 

Kommentera vad ni tycker om

att jag sätter musik till bloggen, och gillar ni musiken jag väljer hit!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0