Finland - Europas varmaste land just nu

Ja!

Rubriken stämmer.

Synd för er som inte bor här nu ;)

 


 

Timoteij - Kom

En bra sommarlåt tycker jag.

Ganska chill :)

 

Denna låt var ett eurovisionsbidrag.

Dock var det inte denna låt som vann.

Låten som kommer att representera Sverige i Eurovision 2010 i Oslo

är denhär låten ↓

Anna Bergendahl - This is my life

Jag gillar inte den här låten.

Jag tycker hon låter som ett får.

 

 

Dock är inte Finlands bidrag något att hänga i julgranen heller.

Lyssna bara.

Härligt eller what?

På Youtube har många kommenterar "Is this Finland?? Where's your hardcore?!"

Yepp, den här låten är ju inte precis liknande Lordis Hard Rock Hallelujah.

Men det kanske är positivt?

Vad vet jag.

Det enda jag vet är att den här låten skall representera Finland i Oslo.

Hur det går med den saken återstår att se.

 


Kommentarer
Postat av: Brinnande Kitteln ;)

Sveriges bidrag suger! HÅRT! Hoppas hon inte kommer till final.. Måste jag se henne live där så tror jag öronen ramlar av. Min kompis tyckte hon lät som en råmande ko :P

2010-05-21 @ 17:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0