Fint väder

Shalomm!

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen nu på
en tid men jag har verkligen inte hunnit.
Har inte heller varit på datorn så.

Igår for jag iväg till en sandstrad (Ölmos).
Jag och mina chicks for dit lite tidigare för vi skulle
sätta upp R's enorma tält och få igång brasan.

Det gick ju bra, men grillandet gick mindre bra.
Med andra ord: Långsamt!

Lite senare började det dyka upp lite mera folk och det var riktigt nice.
Senare började det dock regna, åska och blixtra men det var coolt!
Jag for sedan till M<3 och sov för det var så äckligt väder att sova ute i ;)

Ska bjuda på några bilder på solnedgången som
Jenni (?) fotade!

Snart ska jag packa iväg mig till tältet igen och sova där inatt.
Nice.
Favorit i repris idag då med andra ord.




Kommentarer
Postat av: FräsKou

nej du, denna har jag fota ;)

2010-05-16 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0