Okej!

Jag lägger inte ner bloggen!
Men då får ni gärna börja kommentera lite mera! Annars känns det som att jag sku söka fram all musik för döva människor...


I musiken fick vi i läxa att skriva ett arbete om ett finländskt band/artist. Jag skrev om Sturm und Drang.
Har just gjort det klart. Jag sku egentligen inte skriva om dem men jag hittade inte fakta om dem jag skulle skriva om så det fick bli dem. Jag sku först skriva om The Capital Beat. Kan sätta in en låt av dem hit på bloggen.

Här får ni lite musik!





Arash - Midooni Midoonam


Mental Madness Allstars - The anthem ( Mainfield Radio Edit)



Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)


Sidney Simpson - Riverside





Pitbull - I like to move it

Bara jag som får sommarfiilis av den här? :D



Se nu till att kommentera musiken osv så jag ser ifall det lönar sig att jag har den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: :D

jag kollar nästan alla dagar din blogg om du lagt in någon ny musik :)

2010-05-11 @ 13:43:14
Postat av: Nadde

Jaaag får sommarfiilis :F

2010-05-11 @ 19:59:03
Postat av: Josefin

Rättelse, han heter Sidney Samson..hihi:)

2010-05-12 @ 15:44:53
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0