Roligt...

... att jag får kommentarer!
Fortsätt med det!
Jag vill skriva mer och mer helatiden då jag får kommentarer :)


Igårkväll var riktigt bra!
For först till M♥
var där till typ 11 på kvällen.
Sen körde vi hem till mig (han körde, jag åkte)
och så kom T så sku vi fara till Ölmos men det blev inte av.
Istället stod vi i Kärra och talade med några kompisar.
Var hemma kanske 01 ?

Jag har nog inga planer för dagen ännu, men något ska jag nog göra.
Är ju ledig.
Synd att vädret suger idag.


Nåjaa.
Här får ni "morgonens musik"

 

 

 

 

Nu ska jag snart hoppa i duschen, sen ska jag ...

städa mitt rum?

Jo det borde jag nog...

Vad ska ni göra idag? :)

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0