Tjabba!

Hej, hallå, hejsan, godmorgon osv.

Jag vaknade för en stund sen.
Borde egentligen vara i skolan på "MeiDei" men
det orkade inte jag med.
Förresten!
Det blev jättefint väder igår.

Typ 23 grader varmt!
Så jag var ute med lite kompisar.
Jättenice och kul!


Idag blir det fest on a beach.

Minst lika varmt är det idag :)
Sommaren är nog här, bara sommarlovet som fattas.

Snart ska jag klä på mig och åka till butiken för att handla lite "mat" till kvällen.
Ska grilla med chixen ;)

Denna morgon har jag redan hunnit hitta 10 nya låtar,
men en av dem slår precis allihopa.

Jag slår vad om att den här låten kommer att bli SOMMARLÅTEN 2010!
Iallafall för mej.

Och för alla de som kommer att hänga med mig den här sommaren.
Och för alla ni människor som läser min blogg.
Och jaa, för ALLA helt enkelt!

Jag ska tvinga alla att börja gilla den här.




 

Har jag rätt?

Gillade ni den?

Kommentera så får vi se hur rätt jag hade!

Kommentera bara BRA om du gillar den eller DÅLIG om du inte gillar den.

(Logiskt att kommentera BRA eller DÅLIG ;) )

 

Nu ska jag ut i solen och schteeka i takt med "lick shot"!

Tjenixen!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0