Frågetest

FAVORIT
färg - Turkos, blått, grönt, vitt
mat - Julmat :D ... nejmen jag vet inte... 
sport – hockey, att titta på ;)
djur - Hund !
glass - Ben & Jerry's 
affär - Gina Tricot, Cubus
sallad – Grekisk sallad helt klart! :)
skådespelare - Finns många bra... Men Teri Hatcher är bra :)
låt - Ojj, det kan jag inte välja! Finns så många bra.
nummer - 3
årstid - sommar 
parfym – Escada, Marine Groove helt klart!
kroppsdel på motsatta könet - ögon& händer ;)
HAR DU NÅNSIN
varit kär – Jepp, och jag är kär just nu.
blivit dissad – Nej, tror inte det.
rymt hemifrån - Jepp, när jag var liten. 
sovit utomhus - I tält.
gråtit i skolan - Jo
spytt i skolan - Nej, som tur!
velat bli modell - Kanske någongång när man var liten och såg på Top Model ;)
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Jodå.
sett en död människa – mm
druckit alkohol - ja
använt droger - Aldrig i livet! Kommer aldrig hända heller.
ätit sushi - Jepp! :)
retats - Nej.
DU
svär -
Det händer, tyvärr.
sjunger bra - Jo, antar det :)
duschar dagligen – Jepp.
vill gå på högskola/universitet - Jo...
vill gifta dig - ja absolut!
tror på dig själv – Beror på vad det gäller.
kommer överens med dina föräldrar - Jepp :)
gillar åska - Jo, det är ganska mysigt :)
spelar något instrument - Nej, men sku vilja kunna spela trummor!
sover med gosedjur – Ibland kanske
sjunger i duschen - Jo :)
THIS OR THAT
pepsi/cola –
Ingendera.
mc donald’s/burger king - Hesburger ;D
singel/gruppdate – ?
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär – Hmm... den var svår. Men kanske jordgubbar?
kött/veg. – kött
Tv/film - det beror på
gitarr/trummor - Trummor
adidas/nike - Ingen skillnad bara det är snyggt ;)
kakor/paj - Kakor
KAN DU
gå ner i splitt – Nej
skriva med båda händerna - Jo, men om jag skriver med vänster så ser man nog inte vad jag har skrivit ;)
blåsa en bubbla – ja
rulla din tunga i en cirkel – ja
nudda näsan med tungan - nej
dansa - Det vet jag inte
äta vad du vill utan att oroa dig – Njaee..

SENAST DU
skrattade – idag
grät - Igår
filmen du såg - What happens in Vegas
tuggade tuggummi - På torsdagen
drog ett skämt - det gör jag varje dag
sjöng en sång – Igår kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0