Hey!

Sitter här och chillar.
Hör på chillmusik.
Sjunger.
Och tänker.
Tänk hur mycket vår hjärna klarar av att fundera på på en och samma gång.
Jag tycker det är konstigt att man/jag inte fått någon mental crash eller nåt i hjärnan,
för att fundera på saker och ting - det är jag världsbäst på.
Konstigt detdär med hur hjärnan fung(/d)erar :)
Anyway.
Idag är det söndag.
Har spenderat helgen med M♥.
Riktigt kul har det varit.
Eftersom det är söndag idag blir det en chilldag.
Det behövs!
Fast denna vecka kommer bli kul! :)
I tisdag kommer jag få träffa X3M-teamet igen!
De hörde av sig till mig efter Funhouse och tyckte det skulle vara kul att träffas,
så here we are.
I tisdag kommer de till min skola på Sex&Sånt turné.
Ska bli kul att få träffa Jonas och Ankka och alla igen! :)
Har nog saknat allt med X3M.
Men förhoppningsvis blir det mer radio för mig i framtiden.
För efter gymnasiet flyttar jag till Vasa eller Helsingsfors och börjar äntligen studera jag vill jobba
inom i framtiden.
Radio. :)
Tänk! Jag flyttar snart hemifrån!
I princip är det bara det här året kvar i gymnasiet för sen börjar det sista året och då är det bara skrivningarna
som gäller.
Shit ;)
I alla fall!
Det här inlägget blev liiiite långt så jag lägger upp musiken jag tänkt sätta i det här inlägget,
i ett skilt inlägg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0