Hejsan!

Tänkte att jag för en gångs skull ska skriva ett inlägg
om vad jag gjort i helgen :)
På fredagen gjorde jag faktiskt ingenting.
Var bara hemma och tog det lugnt.
Skulle ha träffat pojkvännen men han var sjuk :/
På lördagen var det fest på kvällen som gällde!
Men först på dagen var jag till pojkvännen. :)
Vi kollade på TV och gjorde ingenting extra alls.
Efter det for jag hem och väntade på mina "fuckers" Ronja & Jenni.
När de äntligen kom så hörde vi på musik och fjantade oss en stund
innan vi började fixa oss klara inför festen.
När vi var klara åkte vi iväg till VK och där träffade vi alla vänner.
Det var en helt okej fest, fast det har varit bättre förut nog ;)
Efter en tid for jag och M<3 hem till han.
Jag skulle sova där.
Vi fick inte sömn förrän på morgonen nångång och vi sov bara 1.5 timme och
sedan steg jag opp för jag var så pigg.
Jag for hem nångång på kvällssidan från M<3 och sen chillade jag bara.
Hälsade på lite släktingar :)
Så, det var min helg.
Nu hoppas jag att jag inte blir sjuk.
Har redan sjuk hals så jag hoppas verkligen att jag inte får feber till helgen.
Har lite planer redan inför helgen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0