Dag 1

PRESENTERA DIG

Mitt namn är Nathalie Walk. (nej, mitt efternamn är inte engelskt och det uttalas inte heller som det engelska ordet för verbet) Jag är 17 år gammal, som enligt mig är en ganska onödig ålder ;). Jag blir 18 det här året i november. Jag bor hemma med min mamma, pappa och lillebror, men jag har även 3 äldre systrar, men de har alla flyttat hemifrån. Jag har också en systerson -som är världens gulligaste! I min familj har vi också 3 hundar. " 2 Goldisar och en Powderpuff. (Kinesisk nakenhund MED hår).  Två katter har vi också. (Bondkatt och en Ragdoll) Min fritid och min "ickefritid" spenderar jag med min pojkvän Mathias♥ som är jätteviktig för mig.
Vad mer ska jag berätta om mig själv? jag är oftast glad men jag också väldigt envis. Vet inte riktigt om jag har ärvt envisheten av min mor eller far. Enligt mig är jag också den smartaste i familjen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0