Dag 11 – Dina syskon

Emilia
Alexandra
Josefin
Isak


I förtroliga samtal om kärlek och lycka 
vill man ha någon nära som kan råda och tycka 

En som ofta vet svaret på alla bekymmer 
en som lyser upp vägen när det kvällas och skymmer 

När man känner sig lycklig, glad eller dyster 
finns hon alltid till hands - allra käraste syster!

~

Uppe i himlen bor änglarna
De väljer familj som de vill komma till
tack för att du valde min
så jag kan kalla dig
min lillebror!

~


Mina syskon.
Världens bästa.

Älskar er! <3




Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Vackert diktat, jag är glad övrer att ni har varandra, ha det så hela livet.....:)Du kan dikta Nathalie, ta vara på skrivandets gåva..:)

2011-01-21 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0