Dag 15 – Dina drömmar

Mina drömmar.
Finns ju olika definitioner av drömmar,
men framtidsdrömmar kanske är mest aktuellt nu?
Mina drömmar är att först och främst bli student.
Jag vill dessutom komma på vad jag vill arbeta med när jag blir äldre,
eftersom det verkligen börjar bli dags att veta det.
Jag drömmer också om att jag och min familj ska få hållas frisk,
och att vi ska alla få leva ett bra liv, med många fina minnen.
Jag drömmer också om att någon gång i livet resa till Grekland och stanna där en längre tid.
Jag har alltid gillat Grekland, så det är en speciell plats för mig.
Varför vet jag inte...
Jag hoppas också att jag och Mathias ska vara tillsammans så länge som möjligt. :)
Sen vad jag drömmer om nätterna, kan jag inte börja reda ut här,
för jag drömmer om verkligt skumma saker.
Jag menar, hur många drömmer om en klädhängare?
...
69803_449047991877_732311877_5212692_2310872_n_large
Dream_large
Tumblr_ldtvgejev61qc0adeo1_500_large
Tumblr_lfcuy7zbxw1qbaqxbo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0