Dag 17 – Ditt bästa minne

Mitt bästa minne.
Ojj.
Det finns så många!
Ett roligt minne var nog när jag var till Grekland i augusti med mina systrar
Josefin & Alexandra!
Sista kvällen där så var vi först på restaurang, och
då fråga en kypare om vi skulle på någon nattklubb.
Vi sa först nej, men sen tänkte vi att vi ändå skulle fara dit då det var sista kvällen.
Vi for dit och HAHA :D Jag kommer aldrig att glömma det!
Vi dansade och skratta genom hela kvällen!
Jag sitter just nu, i skrivande stund, och skrattar helt massor åt det!
Det är nog ett minne för livet! :)
Ett andra bästa minne var sommaren -10 tillsammans med Mathias!
Jag kommer speciellt ihåg en varm sommarkväll som vi var
till en strand nära där han bor.
Vi rodde roddbåt och chillade i solnedgången,
och tävlade om vem som kunde kasta sten ut i vattnet längst.
Det var en spontan, lugn stund jag aldrig kommer att glömma.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0